Onsdag 23:e juni

Idag har jag spenderat ett antal timmar hos frisören, har nämligen blivit långhårig. Ska bli intressant att se hur det blir när jag ska göra iordning det själv.
Undertiden jag va hos frissan va först Viggos gammelmorfar här och sedan blev det byte och då kom Viggos morfar hit. Allt hade gått hur bra som helst, men jag hade inte förväntat mig något annat. Min son är den snällaste.

Kommer komma bilder på håret så småningom.

Imorgon blir det en promenad på förmiddagen och en maskin tvätt ska tvättas. När J kommer hem åker vi och handlar all mat som ska förtäras under helgen, ska försöka hitta lite fina sommarkläder till mig och sambon också.

Nedräkning 353 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0