Stressig dag

Idag har vi hunnit med mycket. Handlat midsommarmat, kläder till min 25-års fest, sommarkläder i övrigt till oss alla tre. Sen nu på kvällskvisten har jag provlockat mitt långa hår. Gjorde lockarna lite slarvigt med plattången bara för att se hur det kommer att se ut på ett ungefär.



Fäste upp håret baktill med ett spänne med små stenar på.



Lite trixit att få till en bild på håret bakifrån när sambon ligger och sover.



La fram håret över axeln.


Tog lite kort på inköpen också.



Kort kavaj ifrån Kappahl 499kr. Perfekt sommarjacka.



Enkelt och ledigt sommarlinne ifrån Cubus 99kr.



Klänning ifrån Vero Moda 159kr. Klänningen är mer blå än vad bilden visar.



J´s jeansshorts ifrån Jack and Jones ?kr.



J´s nya skor ?kr.



Viggo fick ett par "foppisar", Din Sko 149kr.

Det va de ända Viggo fick idag men han fick ju massa kläder i förrgår.

Nu ska jag lägga mig och glo på TV tills jag somnar, är inte ett dugg trött än men TV:n brukar funka mot de.

Får sätta klocka också för att hinna packa allt som ska med + att jag ska hinna locka håret ordentligt.



Nedräkning 352 dagar kvar

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Du passa ju jätte bra i långt hår..

tror aldrig jag sett dig i det, men verkligen super fint.

Hoppas ni får en super mysig midsommar. Massa Kramar Tessan

2010-06-25 @ 09:30:35
URL: http://thereseeldh.blogspot.com
Postat av: Lina

Hejsan!



Du frågade i min blogg vart jag hade fått tag i frigolitbokstäverna, det finns mer bilder och uppgifter i detta inlägg:



http://linalottan.blogg.se/2010/march/frigolit-bokstaverna-har-ocksa-kommit.html



Killen jag köpte dem av heter Andre och jag hittade honom via Blocket då jag beställde. hans mailadress finns i blogginlägget jag länkade till. :)



Lycka till med allt! :)

/Lina

2010-07-09 @ 12:58:25
URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0